Első látásra az ember legszívesebben felfalná a kis bonbonokat, annyira csábító a csomagolásuk is, de a doboz hátulján lévő felirat gondosan figyelmeztet minket, nehogy megegyük, ültessük el! Hagara-Nagy Nórában már rég óta gyökerezett az ötlet, hogy szeretné megvalósítani önmagát, elindítani saját vállalkozást, de többek között az anyaság is közbe szólt a terveibe. 2017-ben viszont sikerült odáig fejleszteni ötletét, hogy el tudta indítani a Seed BonBon márkát, ami teljesen egyedi, kézzel készült termékeket gyárt: ültethető magbonbonokat!
Óriási sürgés-forgás közepette találkoztam először Évivel egy nyári Pici Piacon. Két érdeklődő között is hihetetlen pozitív kisugárzással és mosolyogva mesélte nekem, hogyan kezdődött az ő történetük...
Mikes-Kovács Sára amellett, hogy a Sara & Co. Szuperanya-márka megálmodója, egy gyönyörű 10 hónapos kislány anyukája. Sára event brandinggel, arculattervezéssel, és kalligráfiával foglalkozik. De hogy is kezdődött és merre tart a Sara&Co. márka?
Schwertner Janka apici and the citymárkát öt éve álmodta meg, amikor otthon volt a gyerekeivel. Azóta pedig töretlenül fejlődik a márka: a gyerekeknek készült koptatós pantalló varrást kiegészítette egyéb ruhadarabokkal, kiegészítőkkel és egyedi kollekciókkal is, sőt három éve saját showroomot is nyitott a Budai Várban.
A pippadu története nem hasonlít a klasszikus vállalkozó és kézműves anyukák történetéhez, náluk ez sokkal többről szól. Bár a projektet Lele Márti álmodta meg, és az ihletet kislánya, Filippa adta az elejétől kezdve, de a kisvállalkozásba már Márti családtagjai is fontos szerepet játszanak. Mindenkinek megvan a maga feladata, területe, amiben kényelmesen tud mozogni, ezzel is segítve a szívprojekt sikerességét. És meg kell hagyni, nagyon ügyesen csinálják!